REVIEW: Catrice mascara + eyeliner

Het is al een tijdje geleden sinds dat ik een beauty-gerelateerd blogpost heb geplaatst. Dat komt deels omdat ik het de laatste paar maanden zo druk heb gehad, dat ik mij amper met beauty heb kunnen bezig houden en anderzijds gewoon omdat andere zaken mij meer interesseerden op dat moment. 


Maar nu ben ik helemaal weer into make-up and all about beauty, dus mogen jullie zeker meer beauty-gerelateerde posts verwachten! 
Deze week ging ik langs bij Kruidvat en heb ik deze twee Catrice productjes meegenomen. Vandaag ga ik mijn ervaring met jullie delen.


Het eerste product is de Rock COUTURE Extreme Volume Mascara. Deze trok meteen mijn aandacht door de leuke verpakking. Ik weet eigenlijk niet of deze mascara al een tijdje uit is, maar ik had hem nog niet gezien.


Zeker het dopje vind ik mega cool. De studs zijn een leuk detail en door de grotere vorm van de tube ligt hij heel goed in je hand.


Het borsteltje zelf is een heel dik borsteltje met korte haartjes. Zo'n borstel heb ik al heel lang niet meer gebruikt dus was ik wel benieuwd of hij naast de volume dat het je belooft, je ook wat extra lengte geeft.


Nadat ik hem nu al een paar dagen gebruik kan ik zeggen dat het een gewone mascara is. Het geeft mij geen wauw-wimpers, maar hij doet het wel oké. 

Zou ik het aanraden? Niet echt.
Zou ik het afraden? Ook niet.

Het tweede product dat ik meegenomen heb is de Liquid Liner Waterproof in 010 Don't Leave Me!


Wat mij meteen aantrok was het lange dekseltje, dit omdat dat de kant is die je vasthoudt terwijl je de eyeliner aanbrengt. Het is altijd handig als je een langer stuk hebt dat je kan vasthouden, hierdoor gaat het aanbrengen ook zoveel makkelijker! 



Het borsteltje deed mij een beetje denken aan de Maybelline New York Master Ink, maar dan een  goedkopere versie. (I'm all about that #brokecollegestudent) 

Ik heb de eyeliner nog maar één keer getest en vond hem wel heel goed! Je kan hem makkelijk aanbrengen en glijdt vanzelf. Het enige minpuntje is misschien dat wanneer je heel donkere eyeliner wilt je er misschien best twee keer overgaat, maar dat is geen drama. Deze zou ik zeker aanraden dus! 
xo Adelina







Share:

0 reacties