SPRING WISHLIST: H&M

Hey there! Het is (eindelijk) weer lente wat betekent: meer zon, meer terrasjes maar vooral minder jassen. So excited about this!

Misschien dat jullie merken dat ik niet zo'n grote fan ben van jassen. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben heel dankbaar om jassen en heb zelf een hele collectie. Maar toch vind ik dat een jas soms je outfit kan verpesten. Ik vind het zo spijtig dat 90% van de mensen die je tegenkomt je bomb ass outfit niet kunnen zien omdat hij verstopt zit onder die dikke winterjas.

In de lente kun je een dun leren jasje of een blazer aandoen wat net iets toevoegt aan je outfit. Of in het beste geval, geen jas!

Ik ben even op de site van H&M gaan kijken welke nieuwe stukken ze op de markt gebracht hebben voor hun nieuwe lentecollecte. Allereerst, hun nieuwe lookbooks zijn prachtig. Echt chapeau! Ik vind het steeds leuk als kledingwinkels daar budget in steken. Natuurlijk werkt dat voor hun voordeliger aangezien ik nu van alles wil kopen.

Ik heb 8 kledingstukken -uit de lentecollectie en de gewone vrouwencollectie- geselecteerd voor mijn wishlist. Deze zal ik vandaag met jullie delen aangezien ik zelf heel graag zo'n blogposts/ YouTube video's kijk. Enjoy!

Kanten bustier (€9.99)



Dit vind ik echt prachtig!! Ik zou het persoonlijk wel met een zeer hoge taillebroek of rok dragen. Ik zou mij ongemakkelijk voelen als mijn buik zo bloot was maar my god, ik vind het echt prachtig. Ook de kleur is een favorietje.

Korte jurk (€19.99)



Dit vind ik zo'n time-less jurkje. Het is iets dat je in de lente zo kan dragen, maar in de herfst doe je er een paar broekkousen onder en botjes en heb je ook een prachtige look. Ik vind hem ook het mooist in het zwart, hierdoor is het kleedje ook heel classy volgens mij.

Top van mesh met volants (€19.99)



This is so cute!!! Wauw, dit is een van de items die ik sowieso zal kopen. Ik vind het zo girly en de kleur past perfect bij de uitvoering. Ik denk dat ik het in een andere kleur niet zo mooi gevonden zou hebben.

Off-the-shouldertop (€19,99)

Ik ben een grote fan van deze trend! Ik heb zelf onlangs een off-the-shouldertop van Marks&Spencers gekocht en ik ben helemaal verliefd! Ik vind deze heel stylish en casual tegelijk. Ik kon niet goed kiezen tussen de blauw-geruite en de witte versie dus heb ik ze allebei op de foto gezet! Je hebt ook een roze versie, die vind ik persoonlijk net iets minder mooi.

Playsuit (€24.99)


Dit is misschien nog net iets te fris voor in de winter maar prachtig voor in de zomer. Het is heel classy voor een playsuit. Ik vind dat een playsuit heel snel onprofessioneel kan overkomen maar hier is dat totaal niet het geval.

Jurk met borduursel (€79.99)


Dit kleedje vind ik wauw. De afwerking is prachtig. Ik ben heel into de hele bloemen-trend. Voor H&M is het wel een beetje prijzig maar ik vind het wel het overwegen waard. Ik zie mij dit zo dragen op tuinfeestjes of een festival. Echt wauw.

 Broek van lyocell (€29.99)

Hoe comfy en tegelijk professioneel ziet deze broek er wel niet uit?? Ik heb jullie in een van mijn vorige posts vertelt dat ik fan ben van de kostuumbroeken voor vrouwen. Wel deze is obviously geen kostuumbroek maar ik denk dat je een even professionele uitstraling kunt hebben met deze broek. I'm a fan.

 Mouwloze hemdjurk (€29.99)


Bon, we kunnen duidelijk zien dat ik dit seizoen helemaal voor groen/kaki ben. Dit kleedje lijkt een beetje op de playsuit en het kleedje dat ik al vermeld heb. Het is in mijn ogen de ultieme mix van de twee. Ik vind het echt een prachtig kleedje dat steeds stijlvol en klassiek overkomt. Het is ook een flaterende vorm vind ik. (En de zakken in het kleedje zijn een detail dat mij aanstaat.)

Zo dit waren ze allemaal. Ik hoop dat jullie misschien wat inspiratie hebben gekregen voor jullie eigen klerenkast en even excited zijn voor deze lente als ik.

xo Adelina

Share:

0 reacties