Best dressed at COACHELLA 2017

Hello there!

De dagen worden stilletjes aan een beetje warmer, de zon gaat wat later onder en mensen zijn over het algemeen beter gezind. Met andere woorden het is lente en festivals horen daarbij. In Amerika is het festivalseizoen al begonnen en afgelopen weekend was het Coachella. Bij mijn weten één van de bekendste festivals, of toch één waar vele celebs zich graag laten zien. 

Bij Coachella draait het niet enkel om de muziek maar ook vooral om je outfit. Jaarlijks halen bezoekers hun gekste, meest 'bohemian' kleren naar boven. Ik vind het heel leuk om al die outfits te bekijken en ik ga vandaag met jullie mijn favoriete outfits van deze editie delen. 


Jamie Chung

 
   

Hoe cute is dit kleedje? Ik vind de combinatie van deze LBD met de rode riem heel mooi. Ik vind het heel fijn als kleedjes los hangen zoals dit exemplaar. De botjes maken de outfit in mijn mening helemaal af.

                  

Jamie had nog een tweede outfit die ik graag wil laten zien. Deze is super simpel maar mega cute. Wat ik vooral zo leuk vind zijn de gele accenten. Ik vind geel een underrated color en moet eerlijk toegeven dat ik zelf niet zoveel gele stukken in mijn klerenkast heb. Het croptopje met deze short zou ik zelf nooit durven dragen maar ik vind het wel mega leuk.


Nicole Scherzinger


Hoe stoer ziet Nicole er wel niet uit? Het is een combinatie die ik zelf nooit zou dragen maar zij rockt deze outfit helemaal! Ik wou dat ik dit zo mooi zou kunnen dragen. De hoed staat haar ook heel mooi. Ze heeft ook al het zwart heel leuk gebroken met het jeanshemdje.  


Heilee Steinfeld
   

Deze heb ik er twijfelend opgezet, ik leg uit waarom. Ik vind dat Heilee er prachtig uitziet en haar kleedje is ook heel mooi. Het is iets dat ik zelf heel graag zou dragen. Maar ik vind het persoonlijk niet zo festival-achtig. Het is eerder een kleedje dat ik op een trouw of een tuinfeestje zou dragen. Ik blijf het een mooie outfit vinden dus heb ik het er toch tussen gezet. (De combinatie met de laarzen is heel fout tho, dat snap ik niet goed.)


Martha Hunt    
  
                  

Deze outfit is zo basic maar zo leuk! De shiny shorts met het see-through shirtje passen heel mooi samen. Ze accentueert ook haar lange benen wat ze zeker mag doen. Ik ben fan! 


 Lucy Mecklenbergh

             

Ik vind dit zo'n mooie outfit! Het kleedje is prachtig en ik heb altijd van zo'n lace-up botjes gehouden. Ik vind ze zo vrouwelijk en sexy. De combinatie met de accessoires maakt de outfit af. Is hij helemaal festival-proof? I don't think so, maar het blijft een mooie outfit. Btw: how cut is the purse?? *swoon*
  

Lottie Moss

              

Dit is mijn persoonlijke favoriet! Rekening houdend met het feit dat je op een festival bent wil je een outfit dat zowel comfortabel als stijlvol is. Het crop topje is zo schattig en het rokje lijkt  heel flatterend. Dankzij de split heb je het ook niet te warm en wordt de rok meteen eleganter. De combinatie met de sneakers en hoed maakt het af. Fashion runs in their blood. Obviously. 


Poppy Delevigne


Ik vind deze casual outfit heel leuk! Het is een mooie afgesneden t-shirt en de short ik ook tof. Maar wat ik vooral mega cool vind ik haar haar! Ik vind de twee dotjes super leuk en de zonnebril mega cool. Deze outfit is het bewijs dat je niet over-the-top moet gaan om er goed uit te zien. 


Jasmine Tookes

     

First of all can we talk about how freaking gorgeous she is! My god #womencrusheveryday! Het kleedje is zo girly en prachtig. Ik vind de vallende mouwen en de bloemenprint super leuk. De gouden juwelen maken de outfit compleet. 


Kaia Gerber 

     

Nog een outfit die ik persoonlijk nooit zou dragen en dat mij helemaal ook niet zou staan maar bij Kaia vind ik het zo stoer staan. Ik denk dat mijn lievelings-item van deze outfit de short is. Ik vind het topje erbij ook heel mooi. Ik denk dat ik die jas in elke andere combinatie zou haten, maar hier vind ik het vreemd genoeg echt mooi. 


Chanel Iman

    

Dit is de laatste outfit die ik met jullie wil delen en ook één van de mooiste in mijn mening (ik weet dat ik dat bij velen zeg, maar ik meen het echt!!). Het kleedje is super mooi en vooral leuk gecombineert met haar haar! Ze heeft ook echt zo'n engelengezicht, volgens mij kan zij in een vuilniszak rondlopen en ik zou het nog steeds mooi vinden. Maar heel eerlijk vind ik het kleedje echt wel mooi. Ze heeft ook hele leuke botjes aan. Veel realistischer dan die naaldhakken van sommigen. 

Dit waren ze allemaal, zijn er andere outfits die jullie gespot hebben en ook tot de best dressed behoren? Laat het me dan zeker weten!

Fijn weekend iedereen, xo Adelina





Share:

0 reacties