Flowers can heal your soul

Dag lieve mensen! Deze maand zijn de Koninklijke Serres open voor publiek en een klein weetje over mezelf: ik ben zot van bloemen. Dus natuurlijk moest ik eens langsgaan! Vorig weekend heb ik dat dan ook gedaan en my God, het was zeker de moeite. 

Ik vind bloemen op zich prachtig. Maar ze zijn ook zo rustgevend! Mooie dingen uit de natuur doen mij steeds stilstaan bij het feit dat er echt wonderen zijn op deze wereld. Ik kan ook beter relativeren en inzien hoe klein mijn problemen zijn op wereldschaal. Bijna onbestaand eigenlijk. Op een rare manier stelt me dat gerust.  Ik kan het niet goed verwoorden maar heel kort: bloemen maken mij gelukkig. 

Ik heb enkele foto's getrokken (439 om precies te zijn) en ga een paar foto's delen met jullie om te laten zien dat het echt de moeite is. De ingang is maar €2,50 en het is nog een dikke week open! 

Spijtig genoeg heb ik de namen van de bloemen niet opgeslagen en ben ik enkel een bloemenliefhebber maar geen kenner. De namen heb ik dus niet, sorry!

   

      

         


 

     

  

   

    

 

 

  

 

 

Dit waren heel wat foto's. Hopelijk vinden jullie ze even prachig als mij. Nog even een woordje over mijn outfit van die dag: een zwart crop-topje op een gescheurde high-waisted jeans. Daar overheen heb ik een lange zwarte blazer aan. Dip heb ik gepaard met mijn zwarte Vans. Voor accessoires had ik mijn Rosefield horloge en kleine hoop-oorbelletjes met een pareltje aan. Hier volgt een foto. 



Share:

0 reacties