MAART FAVORIETEN


Hey daar, ik ben er weer met een maandelijkse favorieten post. Voor degene die niet weten wat het is: ik ga basically een paar dingen opsommen waar ik van genoten heb in maart met een klein woordje uitleg waarom ze een favorietje geworden zijn. Ejoy.

1. Sleek CC Ccream: SPF 29 in Fair



Ik heb deze maand geprobeert om zo weinig mogelijk foundation te dragen. Mijn huid had echt nood aan een break! Op de dagen dat ik toch vond dat ik nood had aan een beeje kleur ben ik steeds voor deze Color Correcting Cream gegaan. Ik heb deze toen ik in Stockholm was in Sephora gekocht. De dekking is absoluut niet wauw, wat je ook niet moet verwachten van een CC cream. Ik vind dat het mij een gezonde uitstraling geeft.


2. Nivea essentials Verzachtende Reinigingsmousse voor droge of gevoelige huid



Zoals ik al vermeld had heb ik deze maand niet zo'n goede skin-maand gehad. Geen idee welke reden net aan de oorzaak lag maar ik mocht mijn huid wat extra verzorgen. Met deze mousse had ik wel het gevoel dat ik mijn huid proper kreeg en dat mijn huid extra zacht aanvoelde. Ik was steeds 's avonds mijn huid met deze mousse en ik krijg er echt een babyvelletje van!

3. Lush Mask of Magnaminty



Iedereen die mij goed kent weet dat dit mijn holy grail product is. Ik raad dit dan ook voortdurend aan aan vele mensen. Sinds de dag dat ik dit toevallig kocht ben ik tot vandaag vaste klant van lush. Speciaal voor dit maskertje. Het voelt niet alleen super op mijn huid als het erop ligt, het gevoel erna is nog beter! Mijn huid voelt gewoon zo fris en proper erna. Absolute aanrader dus.

4. Jeans rok



Dit is een trend waar ik zo blij van ben dat hij terug is. Ik ben wel een fan van denim en ik had mijn oog wel al een tijdje op deze rok laten vallen. Hij is uit de JBC en als ik me niet vergist kostte hij iets van een €30. Ik ben er al helemaal verliefd op. Eigenlijk vind ik zoveel jeans rokken mooi maar deze is die waar ik de afgelopen maand op verliefd was.

5. Zara Larsson's album: So Good



That's when we uncover-cover-cover, dat is het liedje dat ik van Zara Larsson in 2014 voor het eerste hoorde. Sinds dien ben ik diehard fan van deze queen. Haar nieuwste album is dan ook fireeeee! Het heeft heel lang geduurd voor we iets kregen, but boy, she did not dissapoint. Mijn drie livelingsliedjes zijn: One Mississippi, Funeral, Sundown & Don't let me be yours. (Dat zijn er geen drie i know ik kon niet kiezen)

6. Ed Sheeran's album: Divide



Nu we het toch over muziek hebben moet ik het even over mijn boy Ed hebben. Wat heb ik Edje toch gemist!! Niemand kan ontkennen dat die een engelenstem heeft. Spijtig genoeg kan ik morgen niet naar zijn concert maar iedereen die die kans wel krijgt: geniet er elk moment van. Mijn favo liedjes; Calway Girl, Happier & What Do I Know?.

7. Hapiness planner



Hier zou ik veel over vertellen maar omdat ik hier onlangs een blogpost over heb geschreven zal ik dat gewoon linken ;) http://sh-adelina.blogspot.be/2017/03/happinessplanner.html

8. Kruidvat Body Butter lychee blueberry



Bij de overgang van de verschillende seizoenen heb ik steeds last van een droge huid. Deze bodylotion is zo geweldig hydraterend! Bovendien ruikt hij ook super lekker, een belangrijk detail. Ik ben nogal specifiek in mijn geuren en kan vele geuren niet uitstaan (bv Vanille of Kokosnoot). Ik kan deze alleen maar aanraden, bovendien is hij ook helemaal niet duur als ik mij goed herinner.

8. Music video: Fletcher - Wasted Youth

Iedereen die mij kent weet dat ik een supporter ben van de LGBTQ+ community. Ik vind het heel belangrijk dat iedereen dezelfde rechten krijgt en dat niemand benadeelt wordt om iets dat ze zelf niet in de hand hebben. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen hier een probleem om maakten. Is jouw leven echt zo oninteressant en zielig dat je de nood hebt om je te bemoeien met iemand anders zijn privĂ©leven? Ik vind het dan ook heel belangrijk dat jongeren die zichzelf nog aan het ontdekken zijn rolmodellen in de media hebben om zich aan te spiegelen. Zowel op tv, film, radio als in de literatuur. De reden dat ik zo verliefd ben op deze music video buiten het feit dat het gewoon een awesome liedje is, is dat ik hou van de simpelheid. Het zijn gewoon twee meisjes die verliefd zijn, no big deal. As it should be. Zeker het bekijken waard dus!



Dit waren ze allemaal, hope you enjoyed. Laat me weten als we gemeenschappelijke favorieten hadden :)
xo Adelina

Share:

0 reacties