10 MUST HAVES IN JE KLERENKAST

Hey hey! Deze week heb ik een fashion post voor jullie. Ik ga het vandaag hebben over must-haves in je klerenkast. De kledingstukken waar ik het over ga hebben zijn volgens mij gewoon items die je leven zoveel gemakkelijker maken!

Ik ben de laatste tijd een heel lazy dresser, in het opzicht dat ik er goed wil uitzien zonder teveel moeite te doen. Vroeger had ik nog de energie om een hele outfit met laagjes en zoveel accessoires samen te stellen. Die tijd is al lang voorbij... Mijn outfit moet ik 's morgens op 5 minuten klaar hebben, meer tijd heb ik gewoon niet. En de energie om daarvoor vroeger op te staan ook niet, oops.




Door te investeren in een paar goede basis stukken, die echt goed zitten kun je in no time een mooie outfit samenstellen. En comfortabel, ook heel belangrijk voor mij!

Dit zijn de kledingstukken die ik belangrijk vind in een klerenkast:


1. Witte T-shirt


Oké, kan ik even zeggen hoe underrated een simpele witte T-shirt is? Ik vind een losse, dunne witte T-shirt heel mooi. Het is casual, comfortabel en fashionable. Perfecte combinatie als je het mij vraagt.

(https://www.pinterest.com/pin/93097917276568912)

2. Zwarte blazer


Dit is de makkelijkste manier om van een casual outfit naar een deftige outfit te gaan. dit is een makkelijke optie voor je werk of als je er eens een dag gewoon wat classier wilt uitzien. Als je gewoon over je witte T-shirt een blazer gooit en dan nog eens een statement ketting aandoet zie je er meteen professioneler uit.

(https://www.pinterest.com/pin/563724078338707102)

3. Zwarte skinny jeans


Dit is een basic. Als je een zwarte skinny jeans vindt dat goed zit dan moet je die kopen, ja het is echt moeten. Een zwarte broek laat je mooiste vormen zien en past gewoon bij alles. Je kan het ook gewoon overal aandoen en zal nooit ongepast zijn.

(https://www.pinterest.com/pin/396598310921366418)

4. Propere broek / kostuumbroek


Ik weet niet goed hoe ik dit moet noemen maar ik zal een foto toevoegen van wat ik bedoel haha! Ik vind dit zo een leuke trend!! Ik denk dat zo'n broeken ook nooit hun klasse verliezen. Again, je kan een simpele t-shirt aandoen met deze broek eronder en je ziet er mega professioneel uit! Ik heb er een in januari aangeschaft en heb er absoluut geen spijt van.


5. Glittertop


Oké, hear me out. Ik weet dat dit zeker niet voor iedereen is en dat er velen uit hun comfortzone zullen moeten gaan om dit te dragen. Maar ik vind dit echt ideaal is als je overdag naar school/werk moet en 's avonds nog weg moet en geen tijd hebt om je nog om te kleden. Het is niet te dressy om het overdag aan te doen maar net dressy genoeg om ermee weg te gaan.

(https://www.pinterest.com/pin/67976275603487843)

6. Zwarte enkellaarsjes (met hak)


Dit is voor mij een lifesaver. Ik heb een paar met een hak en een paar zonder. Zwarte enkellaarsjes gaan gewoon met alles. Neem het maar van mij aan. Het is zo makkelijk om aan te doen en als je goede laarsjes hebt doen ze ook geen pijn na een hele dag. De laarsjes zonder hak zullen snel je outfit wat stoer maken terwijl die mét een hak je outfit eerder classy maken.

(https://www.pinterest.com/pin/193232640241776682)

7. Horloge


Oké ik weet dat dit niet echt een kledingstuk is maar ik vond het toch belangrijk om dit ook te vermelden. Ik vind een horloge één van die dingen waar je wel in mag investeren. Het is niet alleen super handig, maar ook nog eens een belangrijk accessoire. Als ik eens een dag mijn horloge vergeet dan baal ik zo hard omdat ik het echt een essentieel deel van mijn outfit uitmaakt. Het vult je outfit zo mooi aan.

(https://www.rosefieldwatches.com/be/the-west-village/soft-pink/rose-gold)

8. Leren jas


Nog een item voor de lazy dressers onder ons (aka me). Ik weet dat ik het voorbeeld van een witte T-shirt blijf aanhalen maar serieus, is er iets makkelijker meer simpel een witte T-shirt? Je kan eigenlijk over eender wat je leren jas aandoen en het zal lijken alsof je echt moeite in je outfit gestoken hebt

(https://www.pinterest.com/pin/348043877439425439/)

9. High waisted jeans


Ik vind hoge taille broeken niet alleen geweldig makkelijk zitten maar ze staan ook gewoon heel mooi. Je kan mooie croptops dragen zonder je buik aan heel België te moeten laten zien (no hate). Ik vind gecropte pulls ook super mooi maar vind het niet fijn als je mijn buik zou zien, dus dit is een ideale oplossing daarvoor.


10. Zwart kleedje

We kennen allemaal wel the LBD dat iedereen zou moeten hebben (Little Black Dress). Maar ik vind niet dat het een kort kleedje moet zijn. Ik heb het eerder voor een mooi klassiek zwart kleedje. Maar dat is dan wel persoonlijke voorkeur. Met een zwart kleedje kun je niet veel verkeerd doen. Het is dan ook een standaardkledingstuk dat je moet hebben.

(https://www.pinterest.com/pin/226094843773011765/)

Zo dit waren ze allemaal. Kun jij op andere kledingstukken komen dat echt een must zijn volgens zou? Laat mij dit zeker weten in de comments! Dikke kusjes xx



Share:

0 reacties