SUMMER WARDROBE ESSENTIALS

Hey guys, de zomer is in aanzicht. Er is dus niets leukers dan je zomercollectie in je klerenkast uit te breiden! Ik heb wat inspiratie opgedaan op Pintrest over deze zomers staple pieces dat iedereen in zijn klerenkast moet hebben. Bij de #1, #2 en #3 heb ik voor jullie online enkele leuke voorbeelden gezocht, enjoy! 

[Niet letterlijk nemen, natuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak maar dit zijn gewoon items dat ik de moeite vind ☺]

T-shirt met slogan



Dit is een simpele manier om mensen te doen denken dat je veel tijd hebt gestoken in je outfit terwijl je letterlijk gewoon een t-shirt draagt. 


Hemd-kleedje


Oké, volgens mij weet iedereen al dat ik mega lui ben in het kiezen van outfits. But honestly, hoe makkelijk en mooi is zo'n kleedje? Je hebt een hele outfit in letterlijk 5 seconden. 


Crop-tops


Ik ben een fan van crop-tops als je er een hoge taille broek of een rok onder aandoet. Je zal dus nooit mijn een blote buik zien, maar wél crop-tops.


Peep-toe boots


Ik vind open-tenen botjes/schoenen heel classy. Je ziet er meteen professioneel en stylish uit. #3 vind ik perfect voor in de zomer!


Jeans jas met print/pins


Zo een jas is gewoon leuk. Heb je het sowieso nodig? Natuurlijk niet, maar het is wel een manier om een beetje uit te blinken tussen alle andere jeans jassen. 


Plooirok


Oké, ik heb een love-hate relationship met deze plooirokken. Here's why: iedereen staat super cool met zo'n rok, maar ik absoluut niet. Ik heb er al minstens twintig, in verschillende winkels gepast maar het staat mij echt niet. Ik ben heel jaloers op meisjes die dit kunnen dragen en er nog eens fabulous uitzien tegelijk ook. Ik heb het er dus tussen gezet omdat ik het oprecht een mooie trend vind, maar ik sta er gewoon niet mee.


Jeansrok


Guyssss, de jeansrokken zijn terug! Whoop whoop!! Ik ben een denim fan en ben mega blij met deze trend. Zeker de hoge-taille rokken vind ik the bomb.com.


Jeansbroek met bloemen


Ik ben momenteel helemaal verliefd op de broeken met de bloemenprints. Het is heel girly, maar stoer tegelijk. Maar volgens mij is het wel gewoon een hype dat binnenkort weg zal gaan. Sadly.


xo Adelina

Share:

0 reacties