REVIEW: Mario Badescu & Winky Lux

Dag make-up liefhebbers! Enkel mensen die van make-up houden zullen deze post opendoen dus begroet ik jullie meteen zo. 

Ik heb een tijdje geleden op beautybay twee producten bestelt die ik al een tijdje wou uitproberen. Nu dat ik ze al bijna twee weken heb kan ik er een eerlijke review over geven. So here you go! Het zijn twee vrij populaire producten die een vooral een tijdje geleden een hype waren. 

Het eerste product waar ik het over zal hebben is de Mario Badescu Skincare: Facial Spray with Aloe herbs and Rose water. 



Dit was vooral op Twitter een grote hype. Ik hoorde vele mensen erover spreken en iedereen was precies verliefd op deze soort-van-maar-niet-helemaal setting spray (?). Het eerste dat mij opviel was hoe lekker hij ruikt. Maar echt, heerlijk. Het product wordt ook heel egaal verdeeld waardoor het heel zacht aankomt op je gezicht en je niet plots een plons water in je gezicht krijgt. Het is een heel aangename spray om te gebruiken.

However, op de site wordt de spray als volgt beschreven: "Mist it over your moisturiser for a hydration boost or use it to set makeup. It can even be used on dry hair as a light moisturising mist.". Persoonlijk vind ik niet dat het heel hydraterend werkt. Het trekt inderdaad wel heel snel in op je huid, maar ik heb nooit echt het gevoel dat het iets voor mijn huid doet. Het is ook helemaal geen goede setting spray. In de beschrijving staat dat je het ook in je haar kan gebruiken, maar dat doe ik persoonlijk niet dus daar kan ik ook geen review over geven.

Vind ik het een aanrader? Meh, het is een heel aangename spray dat fijn op je huid voelt de eerste twee seconden (en het ruikt super lekker), maar erna vergeet je al dat je hem op hebt. Dat vind ik wel spijtig. 



Het tweede product is een lippie. En wat voor één, my god ik wil deze lippenstift al bijna een jaar! Omdat ik hem nodig heb? Absoluut niet, maar omdat hij prachtig is. Zoals ik al een paar keer vermeld heb hou ik mega veel van bloemen. Een bloem IN een lippenstift is dan ook echt a dream come true!


Dit is de Winky Luc Flower Balm. Op de site kon je kiezen tussen een paarse bloem, een gele bloem en een groene bloem in je lippenstift. De kleur van de bloem heeft geen invloed op de kleur die je op je lippen krijgt. De doorschijnende kleur verandert steeds naar een roze tint. Ik heb gezien dat ze op de site ondertussen de kleuren roze en blauw toegevoegd hebben en die zijn ook mega cute! 


Ik ben eigenlijk wel heel tevreden over de lippenstift. Dit omdat ik hem in de eerste instantie ook gewoon gekocht heb omdat ik hem heel mooi vindt. Daarnaast is het ook een mooie roze kleur die je krijgt. De enige minpuntjes zijn dat hij niet zo lang houdt en dat hij naar kokos ruikt. Het tweede zal voor velen geen probleem zijn, maar ik ben geen fan van die geur. Deze lippenstift zou ik dan ook wel aanraden. Misschien minder voor de mensen die zich niet zo bezig houden met make-up, maar voor de mensen met een grote liefde voor schmink is dit een leuk toevoegsel aan hun collectie. 

xo Adelina



Share:

0 reacties