Review: L'Oréal Paris x BALMAIN

#balmainxloreal


"No matter your origin, no matter your tribe. Come together, be seen, be heard. United, we are invincible. Because we are all worth it." 

- Olivier Rousteing, Creative Director, Balmain Paris.


Gisteren kwam de nieuwe L'Oréal Paris x BALMAIN lippenstiften collectie uit. Een limited edition-lijn enkel verkrijgbaar in 20 Di winkels. Ik ben niet iemand die blindelings make-up trends volgt, maar ik was wel eens benieuwd. Zeker omdat de lijn diversiteit en female empowerment benadrukt. Totally up my street, dus. Ik was in de buurt, dus ben ik de Di in de City 2 binnen gesprongen.

Ik wou eigenlijk vooral eens is kijken naar de kleuren die ze uitgebracht hebben omdat ik al lippenstiften genoeg heb. €14,99 vind ik toch niet niks vind om aan een lippenstift uit te geven die je toch nooit gaat dragen. 


Maar eens ik binnen was, werd ik meteen verliefd op twee kleuren van de Couture-lijn. Ik had dus geen andere keuze dan ze mee te nemen. De kleuren die ik meegenomen heb zijn confession en domination.


Nadat ik thuis gekomen ben heb ik pas de lippenstiften echt kunnen proberen. En eerlijk, ik ben absoluut niet teleurgesteld. De lippenstiften zijn goed gepigmenteerd en voelen helemaal niet droog aan. De textuur is heel buttery en zacht. Het geeft je eigenlijk zelfs een fijn gevoel als je hem op hebt. 




 Hier zijn de swatches van de kleuren. Ik ben er alleszins helemaal weg van! Confession is een mooie kleur die je dagelijks kan dragen. Het geeft je look een zachte en girly touch!


Domination daarentegen geeft je look heel wat pit vind ik. Het is bold, maar tegelijk heel elegant. Perfect voor een avondje weg dus!


Ik ben heel benieuwd naar volgende samenwerking tussen drugstore en high-end merken. Je ziet wel vaker dat zo'n merken gaan co-creëren, maar ik heb er nooit echt veel aandacht voor gehad. Je moet wel heel snel zijn als je zo'n producten te pakken wil krijgen. In de Di in de City 2 waren praktisch alle kleuren al uitverkocht. Ik heb de laatste Confession kunnen meenemen. De Domination heb ik in de Di op de Anspachlaan nog kunnen vinden, maar ook daar was het de laatste. Dus als je graag nog de lipsticks wilt zul je al op eBay moeten gaan kijken vrees ik. 

xo Adelina


Share:

0 reacties