My current playlist

De laatste maand en half zit ik elke week zo'n 12 uur op de trein. Soms gaan die heel snel, maar soms duren die uren ook een eeuwigheid. Een positief kantje van dit pendelen is wel dat ik veel meer tijd heb om te lezen en muziek te luisteren. Ik heb niet altijd evenveel zin om te lezen op een (soms) overvolle trein waardoor ik makkelijker naar mijn oortjes grijp. Ik heb een aantal liedjes dat ik de laatste tijd veel luister. Sommigen zijn heel nieuw, anderen zijn al een tijdje uit.

Ik heb in februari al eens een playlist op Spotify publiek gemaakt en die gedeeld met jullie. Vandaag heb ik een nieuwe afspeellijst samengesteld die jullie hier kunnen bekijken en beluisteren.

Mochten jullie zelf suggesties hebben voor muziek in die stijl mogen jullie die zeker sturen naar mij op welk sociaal-media kanaal dan ook of in de comments hier beneden :). Enjoy xo

https://www.etsy.com/uk/listing/174191698/hand-stamped-personalised-metal-plectrum


Tags:

Share:

0 reacties