FEBRUARI FAVORIETEN

Het is vandaag 2 maart en dat betekent dat er alweer een maand voorbij gevlogen is. Ik weet dat februari een korte maand was, maar toch! Het is een beetje eng hoe snel de tijd voorbij gaat. Hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat. Maar bon, ik ben weer aan het afdwalen...

Ik wou vandaag graag met jullie mijn favoriete producten/dingen van februari delen. Dit zijn niet allemaal speciale dingen of dingen die ik deze maand aangeschaft heb. Het zijn gewoon dingen die ik deze maand opmerkelijk veel gebruikt heb. Here we go;

Het is vandaag 2 maart en dat betekent dat er alweer een maand voorbij gevlogen is. Ik weet dat februari een korte maand was, maar toch! Het is een beetje eng hoe snel de tijd voorbij gaat. Hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat. Maar bon, ik ben weer aan het afdwalen...

Ik wou vandaag graag met jullie mijn favoriete producten/dingen van februari delen. Dit zijn niet allemaal speciale dingen of dingen die ik deze maand aangeschaft heb. Het zijn gewoon dingen die ik deze maand opmerkelijk veel gebruikt heb. Here we go;


1. Labello

Oké, mega basic I KNOW. Maar het is wel mijn redding geweest deze maand. Ik heb verschillende lippenbalsems (Yves Rocher, Babylips Maybeline, Kruidvat huismerk,...) maar net doordat ik er zoveel heb was ik helemaal vergeten hoe goed een gewone basic labello is. Ik heb in januari superveel met lippenstiften gespeeld en het effect ervan heb ik ook gevoeld. Ik ben deze maand ook wel met lippenstiften blijven spelen, maar heb mijn lippen ook de kans gegeven om zich te herstellen.


2. KIKO COSMETICS Heart Shaped Lipstick van de Valentijnscollectie 2017 in 01

Deze lippenstift heb ik al eens eerder vermeld en zoals voorspeld is het een van mijn favorieten geworden. Het voelt zo goed aan op je lippen en heeft een naturel kleurtje dat vrijwel bij elke make-up look en outfit past. Ik weet nu al dat het een van die lippenstiften zal zijn dat ik helemaal zal opgebruiken en mijn hart breekt een beetje wetende dat dit een limited edition is en ik hem nadien niet meer zal kunnen aanschaffen. #sosad


3. Catrice Volumizing Lip Booster

Nu we toch bezig zijn over lipproducten wil ik er deze graag aan toevoegen. Dit is een gewone clear lipgloss, again: pretty basic. Maar dit is zo een van die lipglosses dat je lippen zogezegd een beetje dikker zou doen lijken. Of dit klopt, weet ik niet zo goed. Ik kan het moeilijk zeggen vind ik. Het ruikt wel echt lekker en er zit iets van munt in waardoor je lippen een beetje tintelen. Vreemd genoeg vind ik dit wel een aangenaam gevoel.


4. Make-up Academy: PRO-BASE Mattify Fixing Mist

Dit is de fixing spray die ik al een tijdje gebruik maar de laatste tijd gebruik ik dit meer en meer. Ik vind het een relatief goede spray maar hij is niet wauw. Ik wou hem wel vermelden net omdat ik hem zo vaak gebruikt heb de laatste tijd. Het nadeel aan deze spray vind ik de manier waarop het spuit. Het is een beetje te hard en teveel product tegelijk. Zou het product wat meer verdeeld zijn zou ik gelukkiger zijn denk ik. Maar aangezien het mijn make-up echt wel langer in tact houd, ben ik over het algemeen wel tevreden.




5. Essence Lash Princess Volume Mascara

Over deze mascara heb ik al veel goede dingen gehoord! Vooral van youtubers en een paar meisjes op instagram dus wanneer ik hem zag staan heb ik hem meegepakt. En wauw, ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Ik had eerlijk gezegd niet zo'n hoge verwachtingen van deze mascara omdat ik steeds die van Maybeline koop en daar toch wel tevreden van heb. Maar eerlijk gezegd, als de prijs en het resultaat vergelijkt wint deze. Het geeft me echt lange wimpers en voldoende volume! Ik moet gewoon oppassen om niet teveel product op het borsteltje te nemen omdat het je wimpers wel kan doen klonteren dan.


6. Essence studio nails Pro White hardener

Deze nagellak heeft mijn nagels een stukje gered afgelopen maand. Mijn nagels zijn sterk aan het groeien maar breken zo snel af. Ik heb dan dit nagellakje gevonden en ben het sinds dien aan het gebruiken. Ik zie ook wel resultaat, ze voelen steviger aan. Dit is dus een tip voor degene onder jullie die zwakke nagels hebben.


7. COSMO POLITAN

Oké dit is misschien random, maar sinds het begin van dit jaar ben ik weer fan geworden van papieren tijdschriften. Ik vind het nog nét iets anders om een tijdschrift in je handen te hebben dan achter een scherm te lezen. Elk heeft zijn voor en nadelen natuurlijk. Ik vind dit tijdschrift een leuke mix van al mijn interesses. Zowel lifestyle, als beauty, als fashion en boekentips! Ik heb een abonnement van een jaar besteld dus vond ik het wel de moeite om het te vermelden.

8. Maison du Monde Pretty Candle Collection

Als je een fan bent van kaarsen (zoals ik) ga dan naar Maison du Monde en koop deze kaars. Je zal het je niet beklagen. Hij ruikt zo heerlijk maar ik kan het via woorden niet beschrijven, je moet het zelf ruiken om te geloven.


9. Choker

Ik zoek al zoooooo lang een zwarte bloemetjeschoker zoals deze en heb hem eindelijk gevonden in de New Look! Hij kostte iets van een zes euro wat wel meeviel aangezien ik er al zo lang naar op zoek ben. #happyme

10. Rosefield Watches The Tribeca: White - Rose Gold

De mensen die mij volgen op instagram hebben al gezien dat ik mijzelf een pleziertje gedaan heb deze valentijn. Was het speciaal voor  valentijn? Neen, er was die dag gewoon 14% korting dus dacht ik, why the hell not? Ik ben er nog steeds even verliefd op.

Zo dit waren ze allemaal! Wat waren jouw favorieten deze maand? Laat het mij zeker weten in de comments. 😊

Share:

0 reacties